Sziasztok! :)

Szeretném megosztani Veletek az élményeimet, a tapasztalataimat, szeretnék egy kicsi szelet tortát adni abból, ami itt körülvesz Sanghajban. Sajnos sokan nem, vagy rosszul ismerik ezt az országot és társadalmat, pedig érdemes rá nagy figyelmet fordítani, mert sokat lehet tőlük tanulni. Megmondom őszintén én is máshogy képzeltem el, hiába olvastam utána... Ennek oka a távolság, de én most ITT vagyok, ezért gondoltam belekezdek egy blog írásába. 

Először is azzal kezdeném, hogy miért a kínai nyelvet választottam, így majd talán jobban megértitek az álláspontjaimat, jobban bele tudjátok magatokat élni a helyzetembe. Azért választottam, mert a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán nemzetközi gazdálkodást tanulok. (Röviden: közgazdaságot tanulok. :D ) Főleg az export-import kereskedelem érdekel, emiatt utánakerestem, hogy melyik országgal lehet a legtöbb és legjobb ilyen jellegű üzleteket kötni, a megoldás: KÍNA. Hmmm! KÍNA! Jézusom! Nehéz nyelv, de pont ez az előnye! ;) Magyarországon kevesen tanulják, sőt Európában is elenyésző a kínai nyelvtudással rendelkezők száma, így a munkaerőpiacon kitűnnek a kínai nyelvet tudó munkavállalók. Ezen kívül szeretem a kihívásokat, szóval CHALLENGE ACCEPTED!!!! :)

Mielőtt idejöttem Sanghajba, két évig tanultam a nyelvet a fősulin, majd megpályáztam ezt az ösztöndíjat, és háát vért izzadva megkaptam. ;)

Ezek után egy csomó papírmunka volt, hogy megkaphassam a vízumot és a még több papírt. ;) Sok küzdés volt vele, de MEGÉRTE!! Itt vagyok egy hatalmas, modern városban, ahol kétszer annyian laknak, mint Magyarországon. Egy csomó új dolog és lehetőség vár rám, amiket majd megosztok Veletek! :) 

Ha van kérdésetek azokon kívül, amiket a blogomban leírok, nyugodtan írjátok meg! Nyitott vagyok bármilyen kérdésre, ha kell utánajárok. ;) 

Majd rakok fel képeket és videókat is. Hetente egyszer-kétszer írok ide.

Folyt. köv. hamarosan az itteni életemmel! :)

LOVE YOU GUYS! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shanghaifeeling.blog.hu/api/trackback/id/tr835507120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flora Gondar 2013.09.11. 19:25:43

sok sikert és élményeket kívánok neked, de azért vigyázz magadra, Kami! :)

Kamee91 2013.09.25. 14:49:48

Köszi szépen, Flóra! :) Te is vigyázz magadra!
süti beállítások módosítása