你们好! ;)

(Nyímen háó - ez kínaiul a sziasztok)

Itt vagyok egy újabb élményadagommal! ;) Ma egy érdekesebb témáról írok, amit már a magyar diákok is szeretnek, ez a téma a tanulással ellentétes, mert néha agysejtpusztítással jár. A témám természtesen a sokak által kedvelt buli. Nem vetem meg, nem tagadom le, hogy szeretek bulizni. Szerintem a legjobb alkalom, hogy új kapcsolatokra tegyünk szert, ami most nagyon fontos nekem Sanghajban. Plusz a legjobb alkalom, hogy kieresszük a "gőzt", nem mintha olyan stresszes ember lennék...

Mielőtt tömören a tárgyra térnék, szeretnék írni pár mondatot azokról, akikkel ezt a tevékenységet végzem. Számomra meg szerintem a legtöbb ember részére is a buli legmeghatározóbb része a személyek, a barátok, a haverok, akikkel részt vesztek a bulin. A partikra nagyrészt a kolistársaimmal megyek, néha más Sanghaji barátaimmal, akiket már ki tudja milyen szálról ismerek. A helyi partiarcokat szeretném bemutatni országok szerint egy kis jellemmel.

Egyesült Államok: 4 emberről van szó, két fiú - két lány ( meg is vannak a párok-vicceltem ), kellemesen csalódtam bennük -  nem nagyképűek. Azt hittem a "fuck you"-t sokszor fogják használni, de eddig csak az egyiküket hallottam, hogy rendszeresen használja, a többiektől egyáltalán nem hallottam. A bulikon az egyikük egyáltalán nem vesz részt, a többi 3 nagyjából. Nagyon jó humorérzékük van, értik az én magyaros poénjaimat, lehet velük sokat nevetni. :)

Németország: innen jöttek a legtöbben Sanghajba, az okát ne kérdezzétek, mert még ők sem tudják. Egyszerűen német invázió van... minden buliban az emberek fele német, a másik fele kínai meg az egyéb. Poén: buliban németül szólalok meg és kérdezek, de angolul válaszolnak. ( szerintem többet kellene gyakorolnom a nyelvet ) Na ők aztán party hard, meg szeretnek inni. A humoruk csekély, de szolidaritásból nevetnek, ha a másik is nevet. 

Latin-Amerika: elég vegyesen vannak itt a koliban: Kolumbia, Ecuador, Mexikó. Ha akarnak, akkor nagyon tudnak táncolni meg inni. Eléggé emócionálisak, ha van kedv, akkor van tánc meg ivás, ha nincs kedv, akkor rossz rájuk nézni, mert kb. végigszenvedik a bulit. (Az itteni legjobb barátom a mexikói srác) 

Egyéb: Oroszország, Anglia, Ukrajna, Magyarország. Ezeket az országokat csak 1-1 személy képviseli a koleszban. Közülük Oroszország szeret nagyon, bulizni meg sokat röhögünk szegény angol akcentusán, de ő maga is röhög rajta, szóval nem probléma. :D

Egyébként spanyol és orosz nyelvi órákat veszek minden buli előtt. ;) Gondolhatjátok milyen szavakat...

A buli második legmeghatározóbb része az alkohol, erről a témáról később szeretnék írni, mert kevés ismerettel és tapasztalattal rendelkezem MÉG.

A buli harmadik legfontosabb része a hely, amiről bővebb leírást adok nektek, ráadásul egy tipikus kínai szórakozási szokást mutatok be, ami nem más, mint a KTV (karaoke). ;) Ne úgy képzeljétek el, mint Magyarországon ( pl.: Morrison's 2-ben ), mert itt ez a szórakozási forma sokkal elterjedtebb, ezért jobban adnak a minőségre is. A bejegyzésem felett elvileg találtok egy youtube-os linket ahova feltöltöttem a "fantasztikus" minőségű videófelvételemet a karaoke bárról. ( sorry a minőségért :( ) Ez a hely egy nagy bevásárlóáruházban van, a felvételen pedig az előcsarnokot láthatjátok. Elsőre megfogott a hely, beszippantott... Már biztos voltam benne, akármennyibe is kerül, hogy én itt énekelni fogok!! DE nem itt a nagy előcsarnokban, mert szeretem titkolni a selymes, fülbemászó énekhangomat. Kértünk árajánlatot, naná, hogy alkudtunk, mert THIS IS CHINA. Hatunknak 660 yuant (kb23000Ft) kellett fizetnünk 12 sörért, 1 liter Johnny Walker BLACK labelért, egy csomó kajáért és 4 óra karaokért. Voltak olyan rendesek és a végét - mondván európaiak vagyunk - megtoldották egy órával. ;) Sikerült eltitkolt tehetségemet a falak közé zárni, mert egy kisebb helységbe vezettek minket. Kb. 30 db ilyen "kis helység" volt, ahol kényelmes bőrkanapéra ülhettünk az italoktól és snackektől telített asztal mellé. Nagyon jó feelingje volt az egésznek: elegáns és modern. Éreztem, hogy bennem van a faktor, én vagyok a megasztár. ;) 

Összegezve: sikerült egy nagyon jó közösségbe kerülnöm, nagyon jókat partizunk együtt, a karaoke meg életem egyik legjobb élménye volt. :)

Mára ennyit szerettem volna, a bulis témát később folytatom. Bemutatom majd nektek a burzsuj házibulikat meg a klubbokat a 2. részben. Ha van kérdésetek, akkor nyugodtan írjatok nekem e-mailt! ( kamee91@gmail.com )

Minden jót MAGYAROK! :)

再见!

( Dzájcien - Viszlát! )

A bejegyzés trackback címe:

https://shanghaifeeling.blog.hu/api/trackback/id/tr545539141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása