Kamee91 2013.10.27. 09:36

Buli 500 méteren

2013-10-26_22_39_47_1382854730.jpg_1536x2048

Sziasztok! :)

Ismét itt vagyok! Még élek, de nem is akárhogyan. ;)

Tegnap volt szerencsém részt venni egy bulin, ami nagyon különleges volt számomra a hely miatt, ahol megrendezésre került.

Csütörtökön este hívott a barátom, hogy van e kedvem bulizni vele szombaton a Shanghai World Financial Center 93. emeletén. Először azt hittem poénkodik, de örömmel tudatta velem, hogy nem. :O A következő kérdésem az volt, hogy mennyi a belépő? A válasz ismét pozitív volt: neked és a barátaidnak ingyenes. ( 100 yuanért kb. 3600 Ft-ért lehet meglátogatni a 94., a 96.és a 100. emeletet buli nélkül) Nagyon boldog voltam, mert az egyik álmom volt feljutni a Financial Center tetejére, ami 492 méterével és jellegzetes sörnyitó alakjával Sanghaj egyik jelképe. 

Szombat este elkezdtünk készülődni az partira: "Mit vegyek fel? Biztos, hogy a farmer - póló kombó nem lesz jó!" Hála égnek tapasztalt mexikói barátom, aki már részt vett eféle partikon, tudott tanácsot adni. Fekete bőrcipőt, fekete nadrágot, kék inget nyakkendővel és szövetkabátot öltöttem magamra. Szóval adtam magamra. ;) 

Este 10-kor sikerült elindulnom barátnőmmel és két barátommal a nagy monstrum felé. Nagyon izgatott voltam, hogy milyen lesz az épület belülről, klasszikus vagy modern vagy mindkettő, meg milyenek lesznek az emberek.

Az odajutáshoz a jól bevált tömegközlekedést választottuk, amit egészen a Lujiazui metróállomásig használtunk. Ez a metróállomás Pudong szívében van, ahol a legmagasabb felhőkarcolókat lehet megtekinteni közelről. Itt van az Oriental Pearl Tower is, ami szintén Sanghaj egyik legjellegzetesebb épülete. A sok magas, modern épület között úgy éreztem magamat, mintha nem a Földön lennék, mintha egy egészen más bolygóra csöppentem volna, leírhatatlan... Nyakamat majdnem kitörve néztem az épületeket, és azon elmélkedtem, hogy ezeket mind ember építette?!?!

Közeledtünk a "Sörnyitó" felé, amikor csináltam ezt a borzasztó képet, de hát csak ennyire volt képes a mobilom, sorry! Ezen a képen látható az épület fényjátéka, ami minden nap elkápráztatja a népet. A többi épületnek szintén van ilyen fényjátéka, úgy érzem néha magam, mintha már az utcán parti lenne. 

Beléptünk az épületbe, nem csalódtam, nagyon modern és kifinomult volt a beltér. ;) A lifthez siettünk, mert nagy embertömeget láttunk közeledni és csak egy lift működött, a 93 emeletet pedig nem volt kedvem megmászni lépcsőn. ( too big challenge ) A liftben nem enyhén éreztem a légnyomásváltozást, ahogy a 74. szintre jutottunk, itt átszálltunk egy másik liftbe, ami a 92. emeletig repített minket, ahol egy étterem várt minket nem gyenge kilátással. A végső cél nem ez volt, ezért átszálltunk egy 3. liftbe. Kiszálltunk, felhívtam a barátomat és már bent is voltunk a club-ban.

Az emberek 90%-a külföldi volt és ahogyan azt vártam, mindenki extra elegáns ruhát viselt. Két teremben, két különböző műfajú zene szólt. Az egyikben r'n'b, house, a másikban élő zongorás est volt. Szívem szerint a zongorás estet választottam volna, de a többiek a tucc-tucc zenére voltak rápörögve. Mexikói barátommal kikértük szerintem életünk legdrágább sörét, ami kb. 2300 Ft volt és naná, hogy csak 3 decis. :( Emiatt próbáltam minél lassabban inni, kiélvezni minden egyes cseppjét, molekuláját. Ezek után elvegyültünk a tömegben és táncra perdültünk. :D Nagyjából egy órát töltöttünk ezzel a tevékenységgel, majd átmentünk a zongorás terembe, ahonnan ámulatbaejtő kilátás fogadott minket. Erősen gondolkodtunk, hogy igyunk e bort (5040Ft/dl) a fíling kedvéért, de mivel nem találtunk kedvünkre való ülőhelyet, ahonnan a kilátás jó, nem fektettük a pénzünket borba. :/

Kis ideig élveztük a zongorajátékot, majd uriasan távoztunk a buli helyszínéről. Utána lecsekkoltuk az éttermi árakat, hátha nem olyan drága. Tévedtem!!!  Egy tál spaghetti 10 ezer Ft volt, ami a legolcsóbb étel volt, nem éppen menzai ár...

Elégedetten, enyhén fáradtan elhagytuk a Shanghai World Financial Centert, és kerestünk egy taxit.

Ez is megvolt! :) Bulizhattam 500 méter magasan, a világ egyik legmagasabb, legismertebb épületében, amiről 2 hónappal ezelőtt még csak álmodoztam.

Mára ennyi. Ha van kérdésetek/kérésetek, írjatok bátran az email címemre! (kamee91@gmail.com)

Minden jót MAGYAROK!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shanghaifeeling.blog.hu/api/trackback/id/tr145601066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása